Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik meg a visszaigazoló levél

Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik visszaigazoló levél emailben, kérem ellenőrizze az alábbiakat:

1. Pontos email címet adott-e meg a regisztráció során? 

2. Lehetséges, hogy levélszemétként érzékeli az email szolgáltató a levelet, így érdemes a SPAM mappát is ellenőrizni, hogy nem került-e oda.

Az alábbi elérhetőségen kereshetnek bennünket megrendelésekkel kapcsolatban:

Telefonszám: 06 27 548 150

Email: rendeles@bahamas.hu 

Információk a kiszállítással kapcsolatban

A webáruházban leadott megrendeléseket a BA-HA-MA’S Kft szállítja ki. A webáruházban a vitruális kosárban található átvétel részleteinél található a szállítási határidő választó mező, amely a ...

Mi is az a Kosár?

A Kosárban tételesen felsorolva látható minden kiválasztott és megvásárolni kívánt termék, a mennyisége, mennyiségi egysége, nettó ára, ÁFA, bruttó ár, valamint a végösszeg. A megrendelést feladni ...

Mikor kapom meg a megrendelt árut?

A webáruházban történő vásárlás során a KASSZÁBAN megtalálható az átvétellel kapcsolatos információ. Itt lehet a szállítás napját is kiválasztani a felkínált lehetőségek közül, valamint ...

Hogyan tudok terméket keresni a bahamas.hu weboldalon?

A felső menüsávban található nagyító (kereső) ikonra kattintva előugrik egy mező, ahova be tudjuk írni a keresendő kifejezést, termék megnevezést. Rákattintunk az OK gombra, majd a keresési ...