Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik meg a visszaigazoló levél

Ha a megrendelés leadását követően nem érkezik visszaigazoló levél emailben, kérem ellenőrizze az alábbiakat:

1. Pontos email címet adott-e meg a regisztráció során? 

2. Lehetséges, hogy levélszemétként érzékeli az email szolgáltató a levelet, így érdemes a SPAM mappát is ellenőrizni, hogy nem került-e oda.

Az alábbi elérhetőségen kereshetnek bennünket megrendelésekkel kapcsolatban:

Telefonszám: 06 27 548 150

Email: rendeles@bahamas.hu 

Hogyan tudok regisztrálni?

A vásárlás feltétele a webáruházban történő regisztráció, ami az adatlap kitöltésével történik. Felhívjuk Tisztelt Látogatóink figyelmét arra, hogy amennyiben a CÉG/VÁLLALKOZÁS –ként kíván ...

Adataim módosítása

A megadott adatok módosítására a   (személyes) menüpontban van lehetőség  Adatlap mezői: CÉGEK felhasználó név, email cím, vonalas és mobil telefonszám, fax szám, számlázási név, számlázási cím ...

Mikor kapom meg a megrendelt árut?

A webáruházban történő vásárlás során a KASSZÁBAN megtalálható az átvétellel kapcsolatos információ. Itt lehet a szállítás napját is kiválasztani a felkínált lehetőségek közül, valamint ...

Mi is az a Kosár?

A Kosárban tételesen felsorolva látható minden kiválasztott és megvásárolni kívánt termék, a mennyisége, mennyiségi egysége, nettó ára, ÁFA, bruttó ár, valamint a végösszeg. A megrendelést feladni ...